.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نان‌هاي كشور غير استاندارد هستند!

عضو كميته ملي كيفيت نان، در گفت‌وگو با ايسنا با بيان ادعاي بالا افزود: براي توليد يك نان با كيفيت مناسب بايد فرايند توليد آن طي شود. فرايند توليد نيز مرحله كشت گندم تا نگهداري در سيلوها، خميرگيري، حركت در خط توليد، حرارت‌دهي و پخت، خنك كنندگي، بسته‌بندي و توزيع نان را شامل مي‌شود.

وي با بيان اين‌كه فرايند و خط توليد نان با كيفيت بايد تمام اتوماتيك باشد، خاطرنشان كرد: به طور ميانگين خط توليد نان با كيفيت350 متر طول و 12 متر ارتفاع دارد كه در ايران تنها يك كارخانه توليدكننده نان صنعتي داراي اين شرايط است. بنابراين در حال حاضر تمام نان‌هاي توليدي در كشور چه در نانوايي‌هاي سنتي و چه در مغازه‌هاي سطح شهر و چه برخي كارگاه‌ها به دليل آنكه فاقد فرآيند توليد نان است، كيفيت لازم را ندارند.

وي افزود: اين نان‌ها به دليل عدم عمل‌آوري مناسب ممكن است بيماري‌هاي مختلفي همچون ناراحتي گوارش، ريزش مو، پوكي استخوان و سرطان‌ را در مصرف‌كنندگان ايجاد كنند.

بابايي تصريح كرد: نان محصولي است كه در صورت پخت مناسب مغزي‌ترين ماده غذايي محسوب مي‌شود، اما در حال حاضر به دليل عدم كاشت گندم، برداشت و پخت نان به روش مناسب در كشور، تمام خواص اين محصول غذايي از بين رفته و بيماري‌هاي شايعي همچون ترش كردن معده و ناراحتي گوارش را نيز ايجاد مي‌كند./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.799 seconds.